Share Week 2016, czyli blogi które polecam

Szukasz czegoś nowego? Czegoś ciekawego? to bardzo dobrze, bo tak się składa, że akurat niedawno ruszyła kolejna, już V edycja, czyli Share Week 2016. Chociaż dla mnie to swego rodzaju nowość to postanowiłem się przyłączyć

Przed Tobą mój pierwszy Share Week, czyli garść inspiracji, wiedzy i dobrych treści.


Share Week 2016


Prawdopodobnie trafiłeś już gdzieś w sieci na Share Week, ale możliwe, że jest to dla Ciebie nowość. Sam nie wiedziałem o tej akcji dopóki nie zacząłem blogować i więcej czytać, ale to nic, przybliżę Ci na czym to polega.


Otóż jest taka akcja stworzona przez Andrzeja Tucholskiego, która polega na tym, że autorzy po prostu dzielą się swoimi 3 ulubionymi blogami. Chodzi o wymianę "dobrych treści", każdy udostępnia blogi, które są według niego na prawdę dobre i godne polecenia.

Dla mnie to jak najbardziej w smak, ponieważ sam jestem fanem blogowania i dzielenia się wiedzą, więc jak najbardziej, chętnie wrzucę kilka ciekawych propozycji :-) z tym, że nagnę trochę zasady i wrzucę trochę więcej blogów. Mam nadzieję, że nikt nie będzie miał do mnie o to żalu :-)

Najpierw chciałbym zacząć przede wszystkim od naszego podwórka, czyli Polskich Blogerów, których polecam i śledzę.



POLSKIE BLOGI

  • Kontroleryzm.pl - starsi czytelnicy wiedzą, że od dawna Kontroleryzm gości w dziale Linki, nie bez powodu, bo znajdziesz tam częste newsy, recenzje i testy kontrolerów i softu.
  • CiętyDźwięk - klimat głównie hiphop (nie moja bajka), ale jak najbardziej warto poczytać, bo to doświadczony DJ (obecny na scenie od 1998) i turntablista, który opisuje wiele ciekawych sytuacji, przemyśleń i różnych aspektów pracy DJ "od kuchni". Trakmajster pisze rzadko, ale jak już, to konkretnie.
  • ZakamarkiAudio.pl - tego autora znam krótko, ale go polecam, ponieważ mieliśmy okazję zamienić kilka słów i widzę, że Igor to pozytywny gość i pasjonat jak ja. Zakamarki są warte uwagi zwłaszcza jeśli interesujesz się komponowaniem i tworzeniem muzyki



BLOGI ZAGRANICZNE

  • DjTechTools - nie boję się stwierdzić, że Ean Golden to ikona kontrolerów i chodząca kopalnia wiedzy jeśli chodzi o DJ'skie 'how to'. Jeśli jeszcze nie znasz tego serwisu to jest to dla Ciebie POZYCJA OBOWIĄZKOWA
  • DigitalDjTips - Phil to kolejny stary wyjadacz, którego spokojnie mogę polecić każdemu, kto pasjonuje się sprzętem DJ. Mnóstwo recenzji sprzętu, porad i tutoriali. Warto zajrzeć i zostać na dłużej.
  • BedroomProducerBlog - Tomislav to od wielu lat mój ulubiony autor i kolega (prywatnie świetny gość i doświadczony profesjonalista), który specjalizuje się we wtyczkach VST (głównie darmowych!). Jeśli więc pracujesz na programach do produkcji muzyki, które obsługują VST i preferujesz oszczędność to jak najbardziej polecam



DODATKOWO


Poza tym jeszcze tak bardziej ogólnikowo i prywatnie, nie z tematyki DJ, to polecam jeszcze blogi:
  • LiczySięWynik - dla mnie absolutny Guru produktywności i człowiek-dynamit, to dzięki niemu jakoś ten mój blog funkcjonuje i udaje mi się wykroić dodatkowy czas na pisanie :-) Jeśli czasami ciężko Ci się zmobilizować do pracy, nauki, to uderzaj do Bartka jak w dym!
  • WolnymByć - to już trochę inna bajka, dużo przemyśleń i twardego stąpania po ziemi. Wolny opisuje swoją drogę do wolności finansowej i ogólnej niezależności od "systemu", filozoficzne podejście do codziennych spraw. Bardzo zyskuje przy bliższym poznaniu
  • JakOszczędzaćPieniądze - blog Michała Szafrańskiego, obecnie opisuje trochę bardziej trudne tematy finansowe, ale jak zaczniesz od wcześniejszych postów to możesz sporo się nauczyć


A jakie Ty masz swoje ulubione strony / blogi / fora?